Přihlaste se, abyste viděli své individuální obchodní podmínky a měli přístup ke všem funkcím obchodu B2B!

Pneumatický uzavírací ventil STOP STP-U se zpětným ventilem, vnitřní závit, mosaz

Pracovní tlak: 0,5 ÷ 10 bar. Pracovní teplota: od -10°C do +60°C. Materiál těla: niklovaná mosaz. Těsnění: NBR.

Uzavírací ventil STOP série STP-U se zpětným ventilem s vnitřním závitem, používaný hlavně jako bezpečnostní ventil. Po montáži na přívodních přípojkách pohonu umožňuje průtok vzduchu pouze při přítomnosti pneumatického řídícího signálu. Pohon se zastaví po poklesu řídícího tlaku. Pracovní tlak: 0,5 ÷ 10 bar. Pracovní teplota: od -10°C do +60°C. Materiál těla: niklovaná mosaz. Těsnění: NBR.

Pneumatický uzavírací ventil STOP STP-U se zpětným ventilem, vnitřní závit, mosaz

Pracovní tlak: 0,5 ÷ 10 bar. Pracovní teplota: od -10°C do +60°C. Materiál těla: niklovaná mosaz. Těsnění: NBR.

Seznam variant produktu

Na vyžádání
Produkt vyžaduje potvrzení dostupnosti od výrobce. U produktů na zakázku může být vyžadována platba předem nebo nestandardní velikost objednávky.
Po potvrzení
Cena bez DPH (s DPH)
+1ks 1 708,00 Kč (2 066,68 Kč)
Přidej do:
Na vyžádání
Produkt vyžaduje potvrzení dostupnosti od výrobce. U produktů na zakázku může být vyžadována platba předem nebo nestandardní velikost objednávky.
Po potvrzení
Cena bez DPH (s DPH)
+1ks 1 833,00 Kč (2 217,93 Kč)
Přidej do:
Na vyžádání
Produkt vyžaduje potvrzení dostupnosti od výrobce. U produktů na zakázku může být vyžadována platba předem nebo nestandardní velikost objednávky.
Po potvrzení
Cena bez DPH (s DPH)
+1ks 1 833,00 Kč (2 217,93 Kč)
Na vyžádání
Produkt vyžaduje potvrzení dostupnosti od výrobce. U produktů na zakázku může být vyžadována platba předem nebo nestandardní velikost objednávky.
Po potvrzení
Cena bez DPH (s DPH)
+1ks 2 298,00 Kč (2 780,58 Kč)
Přidej do:

Uzavírací ventil STOP série STP-U se zpětným ventilem s vnitřním závitem, používaný hlavně jako bezpečnostní ventil. Po montáži na přívodních přípojkách pohonu umožňuje průtok vzduchu pouze při přítomnosti pneumatického řídícího signálu. Pohon se zastaví po poklesu řídícího tlaku. Pracovní tlak: 0,5 ÷ 10 bar. Pracovní teplota: od -10°C do +60°C. Materiál těla: niklovaná mosaz. Těsnění: NBR.