Všeobecné obchodní podmínky

 

1.

Nynější Pravidla určují všeobecné podmínky, zásady a způsob prováděného prodeje firmou Tubes International s.r.o. se sídlem v Ostrava, Česko, prostřednictvím internetového obchodu eshop.tubes-international.cz (dále zvaného: „Internetovým obchodem”) a určuje zásady a podmínky poskytování firmou Tubes International s.r.o. se sídlem v Ostrava, Českobezplatných elektronických služeb.

§ 1 Definice

 

1.

Pracovní dny - znamená dny týdne od pondělí do pátku s vyloučením dnů ustanovených zákonem jako státní svátky.

 

2.

Dodávka - znamená faktickou činnost spočívající v dodání Zboží, určeného v objednávce Zákazníkovi, Prodávajícím, prostřednictvím Dodavatele.

 

3.

Dodavatel - znamená firmu, se kterou spolupracuje Prodávající v rozsahu provádění dodávky zboží:

 

a)

kurýrní firmu.

 

4.

Heslo - řada písmenových a číselných znaků nebo jiných znaků vybraných Zákazníkem při Registraci do Internetového obchodu, používaných pro zabezpečení přístupu na Zákaznický účet v Internetovém obchodě.

 

5.

Zákazník – znamená subjekt, kterému se v souladu s Pravidly a právními předpisy mohou poskytovat služby elektronicky nebo se kterým může být uzavřena kupní smlouva.

 

6.

Spotřebitel - znamená fyzickou osobu provádějící s podnikatelem právní činnost bezprostředně nespojenou s její hospodářskou anebo profesionální činností.

 

7.

Zákaznický účet - individuální panel každého Zákazníka, spuštěný Prodávajícím pro Zákazníka po provedení Registrace Zákazníkem a po uzavření smlouvy o poskytování služby Vedení zákaznického účtu.

 

8.

Podnikatel – znamená fyzickou osobu, právnickou osobu nebo organizační jednotku, která není právnickou osobou, které právo svěřuje právní způsobilost, vykonává svým jménem hospodářskou nebo profesní činnost a vykonává právní úkony přímo související s její podnikatelskou nebo profesní činností.

 

9.

Pravidla - znamená tato pravidla.

 

10.

Registrace - je faktická činnost provedená způsobem stanoveným v Pravidlech, která je vyžadována pro využívání všech funkcionalit Internetového obchodu Zákazníkem.

 

11.

Prodávající - je Tubes International s.r.o. se sídlem Bohumínská 172/151, Ostrava 712 00, IČO: 258 82 929, zapsaná do rejstříku u Krajského soudu v Ostravě C 24481; e-mail: obchod@tubes-international.com

 

12.

Majitel obchodu a zároveň správce osobních údajů – je Tubes International Sp. z o.o. se sídlem v Poznani (61-366), ulice Bystrá 15A, zapsaná v obchodním rejstříku Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem Poznaň - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000124055, se základním kapitálem 275 000 PLN, NIP: 7810046084, REGON: 630115103, e-mail: tubes@tubes-internetional.com.

 

13.

Internetová stránka Obchodu - znamená internetové stránky, pod kterými Prodávající provozuje Internetový obchod, fungující v doméně eshop.tubes-international.cz

 

14.

Zboží - znamená výrobek představený prodávajícím prostřednictvím Internetové stránky Obchodu, který může být předmětem Kupní smlouvy.

 

15.

Trvanlivost – schopnost zboží zachovávat si své funkce a vlastnosti v průběhu běžného používání.

 

16.

Trvalý nosič - znamená materiál anebo nástroj umožňující Zákazníkovi anebo Prodávajícímu přechovávání informací směrovaných přímo na něj, způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnosti po dobu příslušnou k záměrům jakým tyto informace slouží, a které umožňují reprodukovat přechovávané informace v nezměněné podobě.

 

17.

Kupní smlouva - znamená Smlouvu o prodeji uzavřenou distančním způsobem mezi Zákazníkem a Prodávajícím, na základě zásad určených v Pravidlech.

§ 2 Všeobecná ustanovení a využívání Internetového obchodu

 

 

1.

Veškerá práva k Internetovému obchodu, v tom majetková autorská práva, práva intelektuálního vlastnictví jeho názvu, jeho internetové domény, Internetové stránky Obchodu, a také ke vzorůmformulářům, logotypům umisťovaným na Internetové stránce Obchodu (s výjimkou logotypů a snímků představených na Internetové stránce Obchodu s cílem prezentace zboží, jejichž autorská práva náleží třetím subjektům) náleží Majiteli obchodu, a jejich využívání může probíhat výlučně způsobem určeným a shodným s Pravidly a se souhlasem Majitele vyjádřeným písemně.

 

2.

Prodávající bude dbát, aby Internetový obchod bylo možné používat uživatelům Internetu s použitím všech populárních internetových prohlížečů, operačních systémů, typů zařízení a typů internetových spojení. Minimálním technickým požadavkem umožňujícím používání Internetové stránky Obchodu je webový prohlížeč ve verzi nejméně Internet Explorer 11 nebo Chrome 39 nebo FireFox 34 nebo Opera 26 nebo Safari 5 nebo novější, se zapojenou obsluhou jazyka Javascript, akceptující soubory typu „cookies” a internetové spojení s propustností nejméně 256 kbit/s. Internetová stránka Obchodu je optimalizovaná pro minimální rozlišovací schopnost obrazovky 1024x768 pixelů.

 

3.

Prodávající používá mechanizmus souborů "cookies", které jsou v průběhu používání Internetové stránky Obchodu Zákazníkemzapisovány serverem Prodávajícího na pevném disku koncového zařízení Zákazníka. Používání souborů "cookies" má za cíl správné fungování Internetové stránky Obchodu na zařízeních koncových Zákazníků. Tento mechanizmus neničí koncové zařízení Zákazníka a nezpůsobuje konfigurační změny v koncových zařízeních Zákazníků ani v programovém vybavení instalovaném na těchto zařízeních. Každý Zákazník může vypnout mechanizmus „cookies” v internetovém prohlížeči svého koncového zařízení. Prodávající upozorňuje, že vypnutí „cookies” může zkomplikovat anebo znemožnit používání Internetové stránky Obchodu.

 

4.

Pro vytvoření objednávky v internetovém obchodu prostřednictvím Internetové stránky Obchodu a pro používání služeb přístupných na Internetových stránkách Obchodu, je nutné, aby Zákazník měl aktivní konto elektronické pošty.

 

5.

Zákazníkovi je zakázáno zasílání obsahu odporujícího právu a využívání Internetového obchodu, Internetové stránky Obchodu anebo bezplatných služeb, poskytovaných prodávajícím, způsobem neshodným s právem, dobrými mravy anebo porušující osobní práva třetích osob.

 

6.

Prodávající prohlašuje, že veřejný charakter sítě Internet a používání služeb poskytovaných elektronickou cestou může být spojeno s rizikem získání a modifikování údajů Zákazníků neoprávněnými osobami, proto by Zákazníci měli používat odpovídající technické prostředky, které minimalizují výše uvedená rizika. Zvláště by měli používat antivirové programy a prostředky chránící identitu osob používajících síť Internet. Prodávající nikdy nepožádá zákazníka o poskytnutí hesla v jakékoli podobě.

 

7.

Není dovoleno využívat zdroje a funkce Internetového obchodu za účelem podnikání Zákazníka, které by porušovalo zájmy Prodávajícího, tedy reklamní aktivity jiného podnikatele nebo produktu; činnost spočívající ve zveřejňování obsahu nesouvisejícího s činností Prodávajícího; činnost spočívající ve zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu.

§ 3 Registrace

 

1.

Za účelem vytvoření Zákaznického účtu je Zákazník povinen provést bezplatnou registraci.

 

2.

Registrace není nezbytná pro vytvoření objednávky v internetovém obchodě.

 

3.

Za účelem Registrace musí Zákazník vyplnit registrační formulář zpřístupněný Prodávajícím na Internetové stránce a zaslat vyplněný registrační formulář elektronickou cestou Prodávajícímu prostřednictvím zvolené funkce nacházející se v tomto formuláři. V průběhu Registrace Zákazník zadá individuální Heslo.

 

4.

V průběhu vyplňování registračního formuláře má Zákazník možnost seznámit se s Pravidly a akceptovat jejich obsah označením příslušného pole ve formuláři.

 

5.

V průběhu Registrace může Zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely označením příslušného pole registračního formuláře. V takovém případě Prodávající jednoznačně informuje o účelu shromažďování osobních údajů Zákazníka, a také o Prodávajícímu známých nebo pravděpodobných odběratelích těchto údajů.

 

6.

Souhlas Zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové potřeby není podmínkou pro uzavření smlouvy o elektronickém poskytování služby Vedení Zákaznického účtu s Prodávajícím. Souhlas může být kdykoliv odvolán učiněním příslušného prohlášení Zákazníka. Prohlášení může být např. zasláno na adresu Prodávajícího prostřednictvím elektronické pošty.

 

7.

Po odeslání vyplněného registračního formuláře Zákazník bezodkladně obdrží - elektronickou cestou na adresu elektronické pošty uvedenou v registračním formuláři - potvrzení Registrace Prodávajícím. V tomto okamžiku se uzavírá smlouva o elektronickém poskytování služby Vedení Zákaznického účtu, a Zákazník má přístup na Zákaznický účet a může provádět změny údajů.

§ 4 Objednávky

 

1.

Zákazník může zadávat objednávky v internetovém obchodě prostřednictvím webových stránek online obchodu, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

 

2.

Zákazník podávající objednávku prostřednictvím Internetové stránky Obchodu, kompletuje objednávku vybíraje Zboží, o které má zájem. Dodání Zboží do objednávky následuje volbou příkazu "DO KOŠÍKU" pod daným Zbožím prezentovaným na Internetové stránce Obchodu. Zákazník po zkompletování celé objednávky a určení způsobu Dodávky a formy platby v „KOŠÍKU”, vystavuje objednávku vysláním formuláře objednávky Prodávajícímu, stisknutím tlačítka „Závazně objednat a zaplatit” na Internetové stránceVždy před zasláním objednávky Prodávajícímu, je Zákazník informovaný o celkové ceně za vybrané Zboží a Dodávku, stejně jako o všech dodatečných nákladech, jaké je povinen uhradit v souvislosti s Kupní smlouvou.

 

 

 

 

3.

Po obdržení objednávky prodávající zašle potvrzení o jejím přijetí na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem.

 

4.

Poté po zpracování objednávky prodávajícím obdrží zákazník potvrzení objednávky s termínem realizace.

 

 

 

§ 5 Platby

 

1.

Ceny na Internetové stránce Obchodu umístěné při daném Zboží jsou cenami s DPH a neobsahují informace týkající se nákladů Dodávky a veškerých jiných nákladů, které Zákazník bude povinen uhradit v souvislosti s Kupní smlouvou, o kterých Zákazník bude informovaný při volbě způsobu Dopravy a podávání objednávky.

 

2.

Zákazník může zvolit následující způsoby platby za objednané Zboží:

 

a)

bankovní převod na bankovní účet prodávajícího (v tomto případě bude objednávka zpracována poté, co prodávající zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí objednávky a po připsání finančních prostředků na bankovní účet prodávajícího);

 

b)

v hotovosti na dobírku, platba Dodavateli při provádění Dopravy (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena ve chvíli, kdy Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí objednávky).

 

3.

Zákazník by měl provést platbu za objednávku ve výši vyplývající z uzavřené kupní smlouvy do 7 pracovních dnů, pokud si vybral formu zálohy.

§ 6 Doprava

 

1.

Prodávající realizuje Dodávku na území České republiky.

 

2.

Prodávající je povinen dodat Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy bez vad.

 

3.

Prodávající umisťuje na Internetové stránce Obchodu informaci o počtu pracovních dní, potřebných do Dopravy a realizace objednávky.

 

4.

Termín Dopravy a realizace objednávky uvedený na Internetové stránce Obchodu je počítaný v pracovních dnech v souladu s §odst. 2 Pravidel.

 

5.

Objednané Zboží je Zákazníkovi dodávané prostřednictvím Dodavatele na adresu uvedenou na formuláři objednávky.

 

6.

Zákazník si musí prohlédnout doručenou zásilku v době a způsobem obvyklým při zásilkách daného druhu, v přítomnosti pracovníka Dodavatele. V případě zjištění úbytku anebo poškození zásilky má Zákazník právo požadovat od pracovníka Dodavatele sepsání příslušného protokolu.

 

7.

Zákazník si může objednané zboží vyzvednout osobně. Odběr je možné provést v kanceláři prodávajícího v pracovní dny, v otevírací dobu uvedenou na webových stránkách obchodu, po předchozí domluvě s prodejcem o datu odběru e-mailem nebo telefonicky.

 

8.

Prodávající, připojuje do zásilky, která je předmětem Dodávky Dodací list dodaného Zboží. Faktura je zaslána po zpracování platby v systému na elektronickou adresu, uvedenu Zákazníkem v objednávce.

 

 

Aby Zákazník obdržel fakturu s vyčísleným DPH, měl by při nákupu prohlásit, že kupuje zboží jako podnikatel (daňový poplatník). Výše uvedené prohlášení se předkládá vyznačením příslušného pole v objednávkovém formuláři před odesláním objednávky prodávajícímu.

 

9.

V případě nepřítomnosti Zákazníka na jím uvedené adrese uvedené při zadávání objednávky jako Dodací adresa, zaměstnanec Dodavatele zanechá oznámení nebo se pokusí kontaktovat telefonicky, aby určil datum, kdy bude Zákazník přítomen. V případě vrácení objednaného Zboží do Internetového obchodu Dodavatelem, bude Prodávající kontaktovat Zákazníka e-mailem nebo telefonicky a znovu se Zákazníkem dohodne termínu a cenu Dodání.

§ 7 Záruka

 

1.

Prodávající zajišťuje Dodávku Zboží bez fyzických a právních vad. Prodávající je zodpovědný vůči Zákazníkovi, jestliže Zboží má fyzickou anebo právní vadu (záruka).

 

2.

Jestliže Zboží má vadu Zákazník může:

 

a)

požádat o snížení ceny anebo odstoupit od Kupní smlouvy, pokud Prodávající neodkladně a bez přílišných komplikací pro Zákazníka vymění Vadné Zboží na nezávadné anebo vadu odstraní.

 

 

Toto omezení nebude použito, jestliže Zboží již bylo vyměněné anebo opravované Prodávajícím anebo Prodávající nevyhověl povinnosti výměny Zboží na bezvadné anebo odstranění vad. Zákazník může místo Prodávajícím navrhovaného odstranění vady požadovat výměnu Zboží na bezvadné anebo místo výměny Zboží požadovat odstranění vady, ledaže přivedení věci k shodě se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem je nemožné anebo by vyžadovalo nadměrné náklady v porovnání se způsobem navrhovaným Prodávajícím. Při hodnocení nadměrnosti nákladů je brána do úvahy hodnota bezvadného Zboží, druh a význam zjištěné vady, a také komplikace jimž by byl vystaven Zákazník v případě jiného způsobu řešení.

 

b)

požadovat výměnu vadného Zboží na bezvadné anebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit Vadné Zboží za bezvadné anebo odstranit vadu v příslušné době bez nadměrných komplikací pro Zákazníka.

 

 

Prodávající může odmítnout splnění požadavků Zákazníka, jestliže uvedení Vadného zboží do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem není možné anebo v porovnání s druhým možným způsobem dosažení souladu s Kupní smlouvou by vyžadovalo nadměrné náklady. Náklady opravy anebo výměny hradí Prodávající.

 

3.

Zákazník, který uplatňuje záruku, je povinen dodat vadnou věc na adresu Prodávajícího. V případě Zákazníka, kterým je Spotřebitel náklady dodání hradí Prodávající.

 

4.

Prodávající odpovídá z titulu záruky, jestliže fyzická vada bude zjištěna před uplynutím dvou let od vydání Zboží Zákazníkovikterým je Spotřebitel.

 

5.

Veškeré reklamace spojené se Zbožím anebo realizací Kupní smlouvy, Zákazník může směrovat písemnou formou na adresu Prodávajícího.

 

6.

Prodávající se v průběhu 30 dní od dne doručení požadavku reklamace vyjádří k reklamaci Zboží anebo reklamaci spojené s realizací Kupní smlouvy ohlášené Zákazníkem.

 

7.

Zákazník může podat stížnost prodávajícímu v souvislosti s využitím bezplatných služeb poskytovaných elektronicky prodávajícím. Stížnost může být podána v elektronické podobě a zaslána na následující adresu: obchod@tubes-international.com. V reklamaci by měl zákazník uvést popis problému. Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, posoudí reklamaci a poskytne zákazníkovi odpověď.

§ 8 Záruka výrobce

 

1.

Na zboží prodávané Prodávajícím se může vztahovat záruka poskytovaná výrobcem Zboží nebo distributorem.

 

2.

V případě Zboží, na které se záruka vztahuje, jsou informace o existenci a obsahu záruky pokaždé uvedeny na webových stránkách Obchodu.

§ 9 Odstoupení od Kupní smlouvy

 

1.

Zákazník, který je Spotřebitel, a uzavřel Kupní smlouvu distančním způsobem, může v termínu 14 dní od ní odstoupit bez uvedení důvodu.

 

2.

Termín na odstoupení od Kupní smlouvy začíná plynout od okamžiku převzetí Zboží Zákazníkem do vlastnictví.

 

3.

Spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit prohlášením o odstoupení od smlouvy předloženým prodávajícímu. Toto prohlášení může být učiněno například písemně na adresu prodávajícího, tj.: Tubes International s.r.o., Bohumínská 172/151 Ostrava, 712 00, nebo e-mailem na adresu prodávajícího, tj. obchod@tubes-international.com. Prohlášení může být provedeno na formuláři, jehož model je k dispozici na internetových stránkách obchodu Prodávajícího na adrese: Formulář odstoupení od smlouvy. Pro dodržení lhůty postačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.

 

4.

V případě odstoupení od Kupní smlouvy, je tato považována za neuzavřenou.

 

5.

Jestliže Zákazník podal prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy dříve, než Prodávající přijal jeho objednávku, objednávka přestává být závazná.

 

6.

Prodávající má povinnost neodkladně, nejpozději v termínu 14 dní ode dne obdržení prohlášení Zákazníka o odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit mu všechny jím uskutečněné platby, v tom náklady Dodávky Zboží k Zákazníkovi. Prodávající může pozdržet vrácení platby obdržené od Zákazníka do okamžiku obdržení Zboží zpět anebo dodání potvrzení o odeslání Zboží Zákazníkem, v závislosti od toho, která událost nastoupila dříve.

 

7.

Jestliže Zákazník využívající právo na odstoupení od smlouvy zvolil způsob dodání Zboží jiný než obvyklý nejlevnější způsob Dodávky nabízený prodávajícím, Prodávající není povinen Zákazníkovi vrátit jím hrazené dodatečné náklady.

 

8.

Zákazník má povinnost vrátit Zboží Prodávajícímu neodkladně, nejpozději v termínu 14 dní ode dne, ve kterém odstoupil od Kupní smlouvy. Do zachování terminu postačí zaslání Zboží na adresu Prodávajícího před uplynutím tohoto terminu.

 

9.

V případě odstoupení Zákazník hradí pouze bezprostřední náklady vrácení Zboží.

 

10.

Jestliže z ohledu na svůj charakter Zboží nemůže být odesláno obyčejným způsobem poštou, Prodávající informuje Zákazníka o nákladech vrácení věci na Internetové stránce Obchodu.

 

11.

Zákazník nese zodpovědnost za snížení hodnoty Zboží, které je důsledkem jeho používání způsobem překračujícím způsob nutný k zjištění charakteru, vlastností a fungování Zboží.

 

12.

Prodávající provádí vrácení platby stejným způsobem, jaký použil zákazník, ledaže Zákazník výrazně poskytl souhlas s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.

 

13.

Nárok na odstoupení od Kupní smlouvy nemá Zákazník, který je zároveň Spotřebitelem v případě smluv, kde Zbožím je věc dodávaná v zapečetěném obalu a tuto věc nelze vrátit po otevření obalu z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže obal byl otevřen po dodání. Zákazník také bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Zákazníka nebo pro jeho osobu. Prodávající si tedy vyhrazuje právo zboží z úřezu nebo vyrobené na zakázku nepřijímat zpět pro jeho další neprodejnost.

§ 10 Bezplatné služby

 

1.

Prodávající poskytuje Zákazníkům, neplacené služby elektronickou cestou:

 

a)

Kontaktní formulář;

 

b)

Newsletter;

 

c)

Vedení Zákaznického účtu.

 

2.

Služby uvedené v § 10 odst. 1 výše jsou poskytované 7 dní v týdnu, po celých 24 hodin.

 

3.

Prodávající si vyhrazuje možnost volby a změny druhu, formy, času a způsobu poskytování přístupu do vybraných vyjmenovaných služeb, o čemž informuje Zákazníky způsobem příslušným pro změnu Pravidel.

 

4.

Služba Kontaktní formulář spočívá v zaslání zprávy Prodávajícímu pomocí formuláře umístěného na Internetové stránce Obchodu.

 

5.

Rezignace z neplacené služby Kontaktní formulář, je možná v každém okamžiku a spočívá zanechání zasílání dotazů Prodávajícímu.

 

6.

Službu Newsletter může využívat každý Zákazník, který vyplní svoji adresu elektronické pošty, využívajíce pro tento cíl formulář zpřístupněný Prodávajícím na Internetové stránce Obchodu. Po zaslání vyplněného formuláře, Zákazník neodkladně obdrží elektronickou cestou na adresu elektronické pošty uvedenou v zaslaném formuláři potvrzení Prodávajícího. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytnutí služby Newsletter elektronickou cestou.

 

 

Zákazník navíc může během své registrace označit odpovídající pole v registračním formuláři pro přihlášení se k odběru služby Newsletter.

 

7.

Služba Newsletter spočívá v zasílání zpráv elektronickou formou Prodávajícím, na adresu elektronické pošty, obsahujících informace o nových výrobcích anebo službách v nabídce Prodávajícího. Newsletter je prodávajícím zasílaný všem Zákazníků, kteří se zapsali k jeho odběru.

 

8.

Každý Newsletter směřovaný daným Zákazníkům obsahuje, zvláště: informace o zasílateli, vyplněné pole „téma”, určující obsah zásilky a informace o možnosti a způsobu rezignace z neplacené služby Newsletter.

 

9.

Zákazník může v každém okamžiku rezignovat na přijímání Newsletter’u odhlášením se ze seznamu prostřednictvím odkazu umístěného v každé elektronické zprávě zaslané v rámci služby Newsletter anebo prostřednictvím deaktivace příslušného pole na Zákaznickém účtu.

 

10.

Služba Vedení Zákaznického účtu je dostupná po provedení Registrace podle ustanovení Pravidel a spočívá v zpřístupnění dedikovaného panelu Zákazníkovi v rámci Internetové stránky Obchodu, který Zákazníkovi umožňuje modifikaci údajů, které uvedl v průběhu Registrace, a také sledování realizace objednávek a historie již realizovaných objednávek.

 

11.

Zákazník, který provedl Registraci, může nahlásit Prodávajícímu požadavek na odstranění Zákaznického účtu, přičemž v případě nahlášení požadavku na odstranění Zákaznického účtu může být účet Prodávajícím odstraněn do 14 dnů od nahlášení požadavku.

 

12.

Prodávající je oprávněn zablokovat přístup na Zákaznický účet a k bezplatným službám v případě, že Zákazník jedná v neprospěch Prodávajícího nebo jiných Zákazníků, porušuje právní předpisy nebo ustanovení Pravidel, a rovněž v případě, že zablokování přístupu na Zákaznický účet a k bezplatným službám je odůvodněno potřebou bezpečnosti - zejména prolomením ochrany Internetové stránky Obchodu nebo jinými aktivitami hackerů. Zablokování přístupu na Zákaznický účet a k bezplatným službám z výše uvedených důvodů trvá po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který vedl k zablokování přístupu na Zákaznický účet a k bezplatným službám. Prodávající vyrozumí Zákazníka o zablokování přístupu na Zákaznický účet a k bezplatným službám elektronicky na adresu uvedenou Zákazníkem v registračním formuláři.

§ 11 Ochrana osobních údajů

 

1.

Pravidla pro ochranu osobních údajů jsou stanovena v zásadách ochrany osobních údajů.

§ 12 Rozvázání smlouvy (netýká se Kupních smluv)

 

1.

Stejně tak Zákazník, jako i Prodávající mohou rozvázat smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou kdykoliv i bez uvedení důvodů, s výhradou zachování nabytých práv druhou stranou před rozvázáním výše uvedené smlouvy a níže uvedených ustanovení.

 

2.

Zákazník, který provedl Registraci, ukončí smlouvu o elektronickém poskytování služeb zasláním Prodávajícímu příslušného prohlášení o ukončení smlouvy pomocí libovolného prostředku dálkové komunikace, který umožňuje Prodávajícímu seznámit se s prohlášením Zákazníka.

 

3.

Prodávající vypovídá smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou zaslání příslušného projevu vůle Zákazníkovi na adresu elektronické pošty uvedenou Zákazníkem v průběhu používání služby.

§ 13 Závěrečná ustanovení

 

1.

Prodávající nese zodpovědnost z titulu nesplnění anebo nedostatečného splnění smlouvy, ale v případě smluv uzavíraných se Zákazníky, kteří jsou Podnikateli, Prodávající nese zodpovědnost pouze v případě úmyslného způsobení škody a v rozsahu skutečně utrpěné ztráty Zákazníkem, který je Podnikatelem.

 

2.

Obsah těchto Pravidel může být zaregistrovaný vytištěním, zapsáním na nosiči anebo v každém okamžiku stáhnutím z Internetové stránky Obchodu.

 

3.

Prodávající informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovní Unie (ODR platforma).

 

4.

Prodávající si vyhrazuje právo změny těchto Pravidel. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím k realizaci přede dnem platnosti nových Pravidel jsou realizované na základě Pravidel, která platila v den zaslání objednávky Zákazníkem. Změna Pravidel je platná v termínu 7 dní ode dne publikování na Internetové stránce Obchodu. Prodávající informuje Zákazníka 7 dní před vstupem nových Pravidel v platnost pomocí zprávy zaslané elektronickou cestou obsahující odkaz na text změněných Pravidel. V případě, kdy Zákazník neakceptuje nový obsah Pravidel, je povinen o tomto faktu informovat Prodávajícího, což způsobí rozvázání smlouvy v souladu s ustanoveními §12 Pravidel.

 

5.

Pravidla nabývají platnost 01.06.2024.