Přihlaste se, abyste viděli své individuální obchodní podmínky a měli přístup ke všem funkcím obchodu B2B!

Vsuvka šroubovací rychlospojky (3/4" ÷ 1") z pozinkované oceli, typ TC

Materiál: pozinkovaná ocel. Těsnění: NBR. Pracovní teplota: od -40°C do +106°C. Pracovní tlak: 350 bar (v závislosti na velikosti). Bezpečnostní koeficient 3:1.

Vsuvka šroubovací rychlospojky typu TC určená pro použití v hydraulických systémech nákladních vozidel s vyklápěcími nástavbami. Pouzdro vsuvky je vybaveno motýlkovými úchyty a umožňuje spojení a rozpojení rychlospojky velmi rychle a jednoduše bez potřeby použití nástrojů. Je povoleno utahování rychlospojky pod zbytkovým tlakem max. 50 bar (statický tlak, který zůstal v systému po vypnutí pohonu). Použití: silová hydraulika (hydraulický olej). Materiál: pozinkovaná ocel. Těsnění: NBR. Pracovní teplota: od -40°C do +106°C. Pracovní tlak: do 350 bar (v závislosti na velikosti). Bezpečnostní koeficient 3:1. Průtok byl udán pro tlakovou ztrátu 3 bary.

Vsuvka šroubovací rychlospojky (3/4" ÷ 1") z pozinkované oceli, typ TC

Materiál: pozinkovaná ocel. Těsnění: NBR. Pracovní teplota: od -40°C do +106°C. Pracovní tlak: 350 bar (v závislosti na velikosti). Bezpečnostní koeficient 3:1.

Seznam variant produktu

Index : HQ-TC19-M-12G
Na vyžádání
Produkt vyžaduje potvrzení dostupnosti od výrobce. U produktů na zakázku může být vyžadována platba předem nebo nestandardní velikost objednávky.
Po potvrzení
Cena bez DPH (s DPH)
+1ks 1 037,00 Kč (1 254,77 Kč)
Přidej do:
Index : HQ-TC19-M-12G
Index : HQ-TC25-M-16G
Na skladě
Na pobočce
Odeslání do 24h
Cena bez DPH (s DPH)
+1ks 1 066,00 Kč (1 289,86 Kč)
Přidej do:
Index : HQ-TC25-M-16G

Vsuvka šroubovací rychlospojky typu TC určená pro použití v hydraulických systémech nákladních vozidel s vyklápěcími nástavbami. Pouzdro vsuvky je vybaveno motýlkovými úchyty a umožňuje spojení a rozpojení rychlospojky velmi rychle a jednoduše bez potřeby použití nástrojů. Je povoleno utahování rychlospojky pod zbytkovým tlakem max. 50 bar (statický tlak, který zůstal v systému po vypnutí pohonu). Použití: silová hydraulika (hydraulický olej). Materiál: pozinkovaná ocel. Těsnění: NBR. Pracovní teplota: od -40°C do +106°C. Pracovní tlak: do 350 bar (v závislosti na velikosti). Bezpečnostní koeficient 3:1. Průtok byl udán pro tlakovou ztrátu 3 bary.