Vnitřní vrstva: černá guma EPDM. Výztuž: syntetický oplet. Vnější vrstva: černá guma EPDM. Pracovní tlak: 10 bar nebo 20 bar. Pracovní teplota: od -40°C do +100°C (krátkodobě až do +120°C).
Tlaková hadice speciálně určená pro transport AdBlue® (AUS32, DEF) - 32,5% vodního roztoku močoviny. Vnitřní vrstva hadice je černá, hladká, antistatická (R‹106 Ω/m) guma EPDM vulkanizovaná bez použití síry. Vnitřní vrstva hadice není kontaminována příměsemi hliníku, vápníku, chloru, mědi, železa, draslíku, hořčíku, sodíku, niklu a zinku, což zaručuje zachování nejvyšší čistoty média v souladu s normou ISO 22241-2. To je obzvláště důležité v automobilovém průmyslu, kde AdBlue® slouží jako redukční činidlo pro rozklad škodlivých oxidů dusíku v katalyzátoru SCR. Jeho použití umožňuje splnit evropské normy emisí EURO 4, 5 a 6. Aby byl AdBlue® účinný, musí být velmi čistý, což vyžaduje použití speciálních hadic, nádrží a armatur odolných vůči AdBlue® a nekontaminujících ho. Koncovky a armatury pro AdBlue® by měly být vyrobeny z nerezové oceli nebo vhodného plastu. Kromě automobilového průmyslu se hadice používá také v chemickém průmyslu, například při výrobě dusíkatých hnojiv. Vnitřní vrstva: černá guma EPDM. Výztuž: syntetický oplet. Vnější vrstva: černá guma EPDM. Pracovní tlak: 10 bar nebo 20 bar. Pracovní teplota: od -40°C do +100°C (krátkodobě do +120°C).
Vnitřní vrstva: černá guma EPDM. Výztuž: syntetický oplet. Vnější vrstva: černá guma EPDM. Pracovní tlak: 10 bar nebo 20 bar. Pracovní teplota: od -40°C do +100°C (krátkodobě až do +120°C).
Filtrovat:
Seznam variant produktu
Tlaková hadice speciálně určená pro transport AdBlue® (AUS32, DEF) - 32,5% vodního roztoku močoviny. Vnitřní vrstva hadice je černá, hladká, antistatická (R‹106 Ω/m) guma EPDM vulkanizovaná bez použití síry. Vnitřní vrstva hadice není kontaminována příměsemi hliníku, vápníku, chloru, mědi, železa, draslíku, hořčíku, sodíku, niklu a zinku, což zaručuje zachování nejvyšší čistoty média v souladu s normou ISO 22241-2. To je obzvláště důležité v automobilovém průmyslu, kde AdBlue® slouží jako redukční činidlo pro rozklad škodlivých oxidů dusíku v katalyzátoru SCR. Jeho použití umožňuje splnit evropské normy emisí EURO 4, 5 a 6. Aby byl AdBlue® účinný, musí být velmi čistý, což vyžaduje použití speciálních hadic, nádrží a armatur odolných vůči AdBlue® a nekontaminujících ho. Koncovky a armatury pro AdBlue® by měly být vyrobeny z nerezové oceli nebo vhodného plastu. Kromě automobilového průmyslu se hadice používá také v chemickém průmyslu, například při výrobě dusíkatých hnojiv. Vnitřní vrstva: černá guma EPDM. Výztuž: syntetický oplet. Vnější vrstva: černá guma EPDM. Pracovní tlak: 10 bar nebo 20 bar. Pracovní teplota: od -40°C do +100°C (krátkodobě do +120°C).
- Individuální ceny viditelné na platformě*
- Vytváření nabídek s možností individuálního nacenění*
- Odložený termín úhrady*
- Objednávání nedostupných produktů*
- Kontrola dostupnosti produktů na pobočkách*
- Používání více doručovacích adres
- Vytváření nákupních seznamů
- Historie objednávek a faktur s možností opakování objednávek